MediaWatch

Nuuday henter kommunikations- og brandingchef hos Danske Spil

Det TDC-ejede indholdsselskab Nuuday forbereder sig på skilsmissen fra TDC Net og ansætter nu egen kommunikationschef, der kommer fra Danske Spil.

Foto: PR

Tidligere torsdag meddelte TDC, at selskabet allerede til nytår deles i to selskaber, hvorefter topledelsen i det nuværende TDC fratræder. Nu er det ene af de to selskaber, indholdsselskabet Nuuday, så begyndt at forberede sig på at stå på egne ben, med ansættelsen af en ny chef for kommunikation og branding.

Det bliver Stine Hove Marsling, der kommer fra en lignende stilling i Danske Spil.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Danske Medier kritiserer Facebooks ændring af artikelvisning

Medierne er ikke blevet orienteret på forhånd om Facebooks nye ændring, der begrænser visningen af artikler, som deles på platformen. Det vækker kritik fra Danske Medier, der kalder det en "magtdemonstration". Ifølge Facebook har man forsøgt.

Briefing: Ugen i mediebranchen

Nye medier gør indtog, gamle medievirksomheder gør op med røde tal, og kulturministeren har haft travlt med ny lovgivning og samråd. Få overblikket med denne uges overflyvning.

Nent frasælger endnu en bid af produktionsgren

Den britiske distributionsvirksomhed All3Media overtager Nent Studios' britiske distributionsselskab. Det sker som led i Nent Groups indsnævring af produktionsarmen, der skal koncentreres om fiktion og dramaproduktion.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs