Kreativitet & Kommunikation får ny analysechef

Efter fem år får brancheorganisationen Kreativitet & Kommunikation ny analysechef, der senest har været selvstændig konsulent.
Carsten Lundsfryd er fra det nye år tiltrådt som analysechef i Kreativitet & Kommunikation | Foto: Kreativitet & Kommunikation
Carsten Lundsfryd er fra det nye år tiltrådt som analysechef i Kreativitet & Kommunikation | Foto: Kreativitet & Kommunikation

Kreativitet & Kommunikation har fået ny ansvarlig for analyseområdet med ansættelsen af Carsten Lundsfryd. Han startede som analysechef 1. januar, skriver organisationen i en meddelelse.

Carsten Lundsfryd har tidligere arbjedet med salg og udvikling på bl.a. TV 2 og har senest været selvstændig strategisk rådgiver og bl.a. fungeret som kommerciel konsulent hos Dansk Tennis Forbund. Han afløser Jonas Henningsen, der efter fem år har valgt at stoppe i organisationen sidste år.

Brancheforeningens direktør, Tine Aurvig-Huggenberger, ser frem til samarbejdet og kerneydelsen med at "skabe viden og indsigt til gavn for branchen og i særdeleshed for vores medlemsvirksomheder," siger hun i meddelelsen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også