MediaWatch

Kreativitet & Kommunikation får ny analysechef

Efter fem år får brancheorganisationen Kreativitet & Kommunikation ny analysechef, der senest har været selvstændig konsulent.

Carsten Lundsfryd er fra det nye år tiltrådt som analysechef i Kreativitet & Kommunikation Foto: Kreativitet & Kommunikation

Kreativitet & Kommunikation har fået ny ansvarlig for analyseområdet med ansættelsen af Carsten Lundsfryd. Han startede som analysechef 1. januar, skriver organisationen i en meddelelse.

Carsten Lundsfryd har tidligere arbjedet med salg og udvikling på bl.a. TV 2 og har senest været selvstændig strategisk rådgiver og bl.a. fungeret som kommerciel konsulent hos Dansk Tennis Forbund. Han afløser Jonas Henningsen, der efter fem år har valgt at stoppe i organisationen sidste år.

Brancheforeningens direktør, Tine Aurvig-Huggenberger, ser frem til samarbejdet og kerneydelsen med at "skabe viden og indsigt til gavn for branchen og i særdeleshed for vores medlemsvirksomheder," siger hun i meddelelsen.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere