Nordiske Medier hyrer JP-redaktør til relancering af nichemedie

Efter en investering i det fulde ejerskab af nichemedie om detailhandlen vil Nordiske Medier styrke sitet. Journalistiske kræfter fra Jyllands-Posten bliver hentet til formålet.
Foto: Screenshot af nordiskemedier.dk
Foto: Screenshot af nordiskemedier.dk

Mediehuset Nordiske Medier lægger an til en offensiv inden for branchenyheder til detailhandlen med en relancering af nichemediet Retailnews. Det sker i forlængelse af, at selskabet har overtaget det fulde ejerskab og købte Dansk Handelsblad ud af mediet. Det oplyser Nordiske Medier i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også