Mediebureau henter ny direktør fra reklamebranchen

Valg af adm. direktør for bureau i GroupM-familien skal signalere større fokus på blandt andet kreativitet og teknologi, siger topchef.
Foto: Screenshot fra Mediacom.com
Foto: Screenshot fra Mediacom.com

Den danske del af det internationale mediebureau Mediacom, der er en del af GroupM, har hentet ny adm. direktør i skikkelse af Jesper S. Jørgensen, der kommer fra en stilling som kommerciel direktør hos reklamebureauet Hjaltelin Stahl, skriver Dansk Markedsføring.

"Mediacom anno 2020 er et bureau, der rådgiver meget bredere end medieplanlægning og indkøb. En stor del af forretningen og en endnu større del af væksten ligger indenfor områder som kreativitet og teknologi – og ikke mindst samspillet mellem de to ting – på tværs af kanaler og medier. Jesper kommer med en meget stærk profil og erfaring i netop det spændingsfelt," siger Jonas Hemmingsen, nordisk topchef for GroupM, til mediet.

Posten som adm. direktør for Mediacom tilhørte frem til efteråret Morten Kristensen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også