For andet år i træk er det lykkedes en dansk virksomhed, at hjemføre en af de såkaldte Media Lion fra festivalen i Cannes. I år er det således kun Slovenien, der udover Danmark henter en af de 16 medieløver hjem til den europæiske verdensdel.
OMD får sin pris for mediastrategien " Get inside the music", et projekt der har forbindelse til Sony Audio CD.
Hermann Haraldsson, administrerende direktør i OMD Denmark udtrykker stor glæde over hæderen.
- Det er en stor ære og det er selvfølgelig med til at forstærke, at vi for syvende år i træk er kåret som Danmarks bedste mediabureau. Og så være blandt de få i Europa, betyder utrolig meget for os, og det er vi mere end stolte af. Det er jo svært at nå toppen i vores branche, men det er endnu sværere at blive der -, således Haraldsson.
Dagen i går bød på både decideret skuffelse og stor overraskelse i form af først Press & Posters magre udbytte, og dernæst Cybers sensationelle gevinst.
Latinamerika løber i år med hele seks af medieløverne, mens selve Grand Prix løven gik til de amerikanske bureauer Bogusky og Crispin Porter.