MediaWatch

PWC i alliance med e-softwarefirma

PricewaterhouseCoopers har allieret sig med E-commerce software selskabet BroadVision om at udbyde globale e-business løsninger.

De to selskaber vil samarbejde om at levere customer relationship management, eller CRM, løsninger baseret på BroadVision's e-business software til kunder, først og fremmest i USA og Europa og senere også i Asien og Australien, skriver Reuters.

PricewaterhouseCoopers og BroadVision har allerede i det sidste år samarbejdet om mere en 20 projekter i forskelle industrier. Ifølge Sam Kapreilian, der er management consulting services partner i PricewaterhouseCoopers' CRM afdeling, vil det nye strategiske samarbejde med BroadVision gøre PWC i stand til at levere mere fleksible og innovative CRM løsninger, som vil bidrage til øget kundetilfredsstillelse og større profit for virksomhederne.

BroadVision sælger software produkter til opbygning af virksomheders Internet sites med skræddersyede kundetjenester, e-commerce og web-baseret indholdsstyring.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs