PricewaterhouseCoopers har allieret sig med E-commerce software selskabet BroadVision om at udbyde globale e-business løsninger.
De to selskaber vil samarbejde om at levere customer relationship management, eller CRM, løsninger baseret på BroadVision's e-business software til kunder, først og fremmest i USA og Europa og senere også i Asien og Australien, skriver Reuters.
PricewaterhouseCoopers og BroadVision har allerede i det sidste år samarbejdet om mere en 20 projekter i forskelle industrier. Ifølge Sam Kapreilian, der er management consulting services partner i PricewaterhouseCoopers' CRM afdeling, vil det nye strategiske samarbejde med BroadVision gøre PWC i stand til at levere mere fleksible og innovative CRM løsninger, som vil bidrage til øget kundetilfredsstillelse og større profit for virksomhederne.
BroadVision sælger software produkter til opbygning af virksomheders Internet sites med skræddersyede kundetjenester, e-commerce og web-baseret indholdsstyring.
Mere fra MediaWatch
Portræt: Pernille Holbøll er både en kontant eksekvator og "et suverænt valg"
Pernille Holbøll er steget til vejrs i Mediedanmark og træder nu ind som ansv. chefredaktør på B.T. Tidligere chefer og kolleger beskriver hende som en af de bedste i branchen til at eksekvere på de digitale strategier, men også hvordan hun har været både kontant og utålmodig, men har gennemgået en udvikling som leder de seneste år.