MediaWatch

Mobilix opretter ny media-division

I divisionen samler man alle de Mobilix-medarbejdere, som hidtil har været spredt i flere forskellige afdelinger med mobilt Internet som en del af fællesnævneren. Det drejer sig foreløbig omkring 40 medarbejdere, men flere kommer til i de kommende måneder.

Den ny Media Division ledes af en nyudnævnt vicepræsident, Xavier Lefebvre, som hidtil har ledet den tekniske side af Mobilix netaktiviteter, og med det nye og specialiserede team, hvor både tekniske og markedsorienterede hjerner er samlet i ét rum, vil Mobilix i den kommende tid introducere en lang række nye og meget avancerede services til både private og erhvervslivet.
Mobilix' administrerende direktør, Monique Moullé-Zetterström, har været en skabende kraft i den ny division. "Jeg er overbevist om, at det er de færreste, der har fantasi til at forestille sig de forandringer, vi står over for med hensyn til måden hvorpå vi snart vil kunne udnytte Internettets muligheder. Vi læser dagligt om, hvad der kan lade sig gøre i fremtiden. Men hvor mange har gjort sig klart, at fremtiden kun er et par år fra os? Det er den fremtid, Mobilix vil skabe."

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs