Tele Danmark forbedrede Internet-andel

MediaWatch

Ud af en markedsstigning i 1999 på 300.000 nye Internet-kunder svarende til en vækst på 44 procent, fik Tele Danmark i alt 173.000 nye kunder, svarende til en vækst på 79 procent, skriver Jyllands Posten. Det svarer ifølge Tele Danmark til en stigning i markedsandelen fra 33 procent til 40 procent. Året før faldt markedsandelen fra 36 procent til 33 procent.

Dermed er har Tele Danmark formået at nå sine mål for 1999, selvom direktionen gerne havde set, at markedsandelen var steget til 50 procent, hvilket de betragter som en førstefødsret, udtaler direktør Hans Møller fra Tele Danmark Internet.

Blandt de øvrige højdespringere indenfor nye Internet-opkoblinger er hollandske World Online med en tilgang på 140.000 nye kunder.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også