Jobportalen StepStone har succes med kampagne

MediaWatch

StepStones historie er kort men overbevisende. I juli måned i år overtog Danmarks førende jobdatabase, Jobshop, sin største konkurrent i Norge, Jobnett. I forbindelse med navneændringen til StepStone i oktober indledtes en 700 millioner kroners investering i markedsføring og produktudvikling, som skulle strække sig over 18 måneder. Ambitionen er at erobre 25 procent af markedet for online rekruttering inden 2003.

Den aktuelle kampagne i Danmark er blot en del af et større fremstød, som StepStone i øjeblikke afvikler i flere europæiske lande. En tilsvarende kampagne løber blandt andet i England, hvor Stepstone ejer Taps.

Med den seneste kampagne og den resulterende udvikling i besøgsantallet har StepStone demonstreret, at de mener det alvorligt og også evner at forfølge deres ambitiøse målsætning.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også