MediaWatch

Jobportalen StepStone har succes med kampagne

StepStones historie er kort men overbevisende. I juli måned i år overtog Danmarks førende jobdatabase, Jobshop, sin største konkurrent i Norge, Jobnett. I forbindelse med navneændringen til StepStone i oktober indledtes en 700 millioner kroners investering i markedsføring og produktudvikling, som skulle strække sig over 18 måneder. Ambitionen er at erobre 25 procent af markedet for online rekruttering inden 2003.

Den aktuelle kampagne i Danmark er blot en del af et større fremstød, som StepStone i øjeblikke afvikler i flere europæiske lande. En tilsvarende kampagne løber blandt andet i England, hvor Stepstone ejer Taps.

Med den seneste kampagne og den resulterende udvikling i besøgsantallet har StepStone demonstreret, at de mener det alvorligt og også evner at forfølge deres ambitiøse målsætning.

Mere fra MediaWatch

Top 20: DR vinder overlegent tv-slaget om søndagsseerne

Tv-serie om den tidligere statsminister Jens Otto Krag og hans hustru Helle Virkner sidder solidt på førstepladsen over de mest sete udsendelser i den forgangne uger på flow-tv. Kun ét andet program fik over en halv mio. seere.

Komponist er ny forperson i Koda

Koda har manglet en forperson siden generalforsamlingen i april, men nu er det meldt ud, at den tidligere næstforperson i organisation overtager rollen.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs