Shopping fra TV interessant

MediaWatch

"Dette tolkes som et positivt signal om, at kunderne er ved at blive fortrolige med tanken om at benytte de interaktive shopping-tjenester. I en lignende undersøgelse fra sidste år svarede hele 71 pct., at interaktivt TV ”overhovedet ikke var interessant”. Markedschef Andrew Wallace i analyseinstituttet Pace mener, at folk generelt er mere fortrolige med fjernsynet, og alle kan finde ud af at betjene det. Desuden forventer ingen, at fjernsynet går i sort, som computere har det med at gøre fra tid til anden. De fleste (51 pct.) foretrækker dog computeren, når de skal læse e-mails og surfe på Nettet. Kun 21 pct. vil bruge disse tjenester på fjernsynet. 1004 personer har deltaget i undersøgelsen, der er foretaget af Gallup / Pace."

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også