Jubii har lavet et auktionshus på Internettet

MediaWatch

" - Den er dog lidt smartere end sin trykte modpart, for her ringer du ikke forgæves efter allerede solgte varer. Desuden kan du kan hele tiden følge med i hvad der er budt - lige nu, oplyses det i pressemeddelelsen. Opbygningen af auktionen er simpel, og det hele er nemt at gå til. Efter en hurtig registrering, modtages et hemmeligt password, som giver adgang til at handle. Varerne er delt ind i kategorier som ""Computer & software"" og ""Bøger og blade"". Ved et tryk på den enkelte vare, kan den potentielle køber se sælgerens beskrivelse og muligvis et billede. ""Vi ser helt tydeligt, at de varer, der sælger, er dem med en god beskrivelse og et billede. Folk vil se hvad de køber,"" siger Marketingdirektør Martin Thorborg fra Jubii. Jubii Auktion har kørt som test i en uge og har lynhurtigt fået en stor popularitet og har i dag omkring 2.500 registrerede brugere. Hver dag kommer der omkring 300 nye brugere til. Den første uge er der handlet for mere end 200.00 kroner."

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også