Nytænkning ér en del af DR's dna

DR skal rigtig nok gå nye veje, men det gør huset også allerede i høj grad, skriver DR's mediedirektør, Gitte Rabøl, i et nyt svar til Mette Obelitz.
Gitte Rabøl

Mette Obelitz mener i sit fortsatte debatindlæg, at DR skal stå for innovation og talentudvikling – og at vi har en unik mulighed for at eksperimentere. Jeg kunne ikke være mere enig. Forskellen er nok, at jeg synes DR allerede spiller den rolle med en vis vægt. Gennem det seneste år har vi nytænkt vores tv-kanaler, introduceret ny primetime på hovedkanalen, givet nye talenter chancen på DR2, DR3, DR K og børnekanalerne og har satset på nye formater over hele linjen. Det samme gælder på radio, hvor P3 stadig har uformel status som talentfabrik.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også