DR skal fokusere på at skabe nyt

DR-debat. DR skal innovere og talentudvikle i stedet for at konkurrere på det,  de kommercielle aktører allerede tilbyder, skriver direktør i Marketminds, Mette Obelitz, i et svar til DR's Gitte Rabøl.
Mette Obelitz

Lad mig først – af public service-hensyn - adressere en misforståelse: Jeg påstår ikke, at DR er blevet mere kommerciel, fordi danskerne i de seneste år har valgt DR til. Det ville rigtigt nok være en fejlslutning.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også