Få point sikrede Aller Media nyt lydudbud til børn over konkurrenter

Tre ud af fire bud på det nye ”lydunivers” til børn lå helt tæt i Radio- og tv-nævnets pointtildeling for deres ansøgninger om udbuddet.
Aller Media skal producere indhold til børn i alderen 3-13 år til et offentligt finansieret lydunivers. | Foto: Martin Kurt Haglund
Aller Media skal producere indhold til børn i alderen 3-13 år til et offentligt finansieret lydunivers. | Foto: Martin Kurt Haglund

Det er et ganske tæt felt af ansøgere til det nye public service-tilbud - et såkaldt lydunivers for børn og unge - som blev sendt i udbud tidligere i år og netop er blevet afgjort.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også