Bøde i Frankrig udløser ændringer i Googles annoncebutik - også i Danmark

Ændringer er på vej i Googles annoncetjenester som følge af sagsanlægget mod techselskabet i Frankrig, som blev afgjort i sidste uge.
Foto: Charles Platiau/Ritzau Scanpix
Foto: Charles Platiau/Ritzau Scanpix

En bøde på 220 mio. euro – godt 1,63 mia. kr. – og et tilsagn om at ændre funktionaliteten, så annoncører får mulighed for at bruge andre tjenester, tredjepartsselskaber, på lige vilkår med Googles egne på techkoncernens Ad Manager-platform.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også