Tingene står i stampe med revision af forældet ePrivacy-lov
Industrien hiver sig i håret, efter det tyske formandskab også er fejlet med at få EU’s medlemslande til at blive enige om en forhandlingsposition til den efterhånden berygtede ePrivacy-forordning, der handler om databeskyttelse og er vigtig for det digitale annoncemarked og teleselskaber.
![Det er endnu ikke lykkedes EU's medlemslande at nå til enighed om, hvordan brugen af data skal reguleres ved for eksempel brug af nye kommunikationstjenester som messenger på trods af snart fire års forhandlinger. | Foto: Jenny Kane/AP/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12572614.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20276767888025-1920x1079we.jpg)
BRUXELLES
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.