MediaWatch

Nemmere nej til cookies gør ondt på mediers annoncesalg: "Det er meget dyrt for os"

Flere medier oplever stor stigning i antallet af brugere, der fravælger cookies, efter medierne har rullet nye versioner af det såkaldte cookiesamtykke ud. Det rammer annonceforretningen, lyder det fra bl.a. Jysk Fynske Medier.

"I gennemsnit er det lidt over 30 pct. af brugerne, der siger "nej" til cookies," fortæller Richard Wraae fra Jysk Fynske Medier. | Foto: PR/Jysk Fynske Medier

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent køber rettigheder til kvindefodbold i flere lande

Fodboldligaer for kvinder i bl.a. England, Tyskland og Danmark bliver bredt ud af Nordic Entertainment Group i ni lande som led i ny rettighedsaftale. Alle kampe fra den danske kvindeliga bliver fra næste sæson vist på Viaplay.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs