MediaWatch

Nemmere nej til cookies gør ondt på mediers annoncesalg: "Det er meget dyrt for os"

Flere medier oplever stor stigning i antallet af brugere, der fravælger cookies, efter medierne har rullet nye versioner af det såkaldte cookiesamtykke ud. Det rammer annonceforretningen, lyder det fra bl.a. Jysk Fynske Medier.

"I gennemsnit er det lidt over 30 pct. af brugerne, der siger "nej" til cookies," fortæller Richard Wraae fra Jysk Fynske Medier. Foto: PR/Jysk Fynske Medier

Log ind for at læse artikler

Velkommen til MediaWatch. En del af vores indhold er eksklusivt og forbeholdt vores brugere.

Prøv MediaWatch i 14 dage.

Få et prøveabonnement her.

Ønsker du et prøveabonnement med flere adgange til dig og din arbejdsplads?

Læs mere om mulighederne og find kontaktoplysninger på vores salgsafdeling her.

Relaterede

mediawatch 14 day trial

Seneste nyt

Mediejob

Se flere

Se flere