MediaWatch

Facebook og Google fastholder blokering af politiske annoncer

En uge efter det amerikanske præsidentvalg opretholder Facebook og Google fortsat beslutningen om ikke at bringe politiske annoncer.

Foto: Regis Duvignau/Reuters/Ritzau Scanpix

Facebook og Google har forlænget beslutningen om at friholde platformene for politiske annoncer. Det skriver Financial Times.

Forlængelsen skyldes ifølge avisen, at den siddende præsident Donald Trump og hans vælgere trods valgnederlaget fortsætter med at bruge platformene til at sprede påstande om, at valget er blevet "stjålet" fra den republikanske kandidat.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

ViacomCBS sælger studiebygninger i milliardhandel

Den amerikanske mediekoncern ViacomCBS skiller sig af med over en million kvadratmeter studieområder og -bygninger, som har dannet ramme om et væld af tv-shows og optagelser af serier og film siden 1928.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs