Bloomberg lancerer streamingkanal med fokus på samfund og livsstil

Finansmediet Bloomberg har lanceret en ny tv-kanal, der i høj grad skal fokusere på andet end finans- og aktienyheder.
Bloomberg har bl.a. bygget sin forretning på at sælge datamaskiner til aktieselskaber. | Foto: Brendan Mcdermid/Reuters/Ritzau Scanpix
Bloomberg har bl.a. bygget sin forretning på at sælge datamaskiner til aktieselskaber. | Foto: Brendan Mcdermid/Reuters/Ritzau Scanpix

Det amerikanske nyhedsbureau Bloomberg lancerede mandag en ny streamingkanal, der vil dække mere end mediets kerneområder inden for finansiering og markedsdata. Den nye tv-kanal vil i højere grad fokusere på samfunds- og livstilssnyheder, skriver The Wall Street Journal.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også