Værd at vide: 5 pointer om dansk medieudvikling
![Foto: Lars Krabbe/Polfoto](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8669941.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Lars%2520Krabbe%2520Polfoto.jpg)
Det danske medieforbrug er steget markant i løbet af de sidste 20 år og afspejler de nye, digitaliserede medievaner. Men det er langt fra alle medietyper, der mærker den voksende pengestrøm. Det viser den nye rapport "Mediernes udvikling i Danmark 2016", som Slots- og Kulturstyrelsen netop har offentliggjort.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Rapport: Facebook sætter sig tungt på medietronen
For abonnenter
Undersøgelse viser at vejene skilles for mobil og tablet
For abonnenter
Forsker: Medierne er ikke magtesløse mod Facebook
For abonnenter