MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Papiraviserne viser tegn på bedring, Berlingske varsler relanceringer, og maj blev den dårligste tv-måned siden 2007. Alt dette og meget mere, når MediaWatch ser tilbage på ugen, der gik.

Foto: Simon Fals/Polfoto/Arkiv

MediaWatch giver dig på falderebet et overblik over ugens begivenhederne i mediebranchen.

Ingen gider læse aviser længere. Sådan har overskriften lydt over den årelange læsernedtur for printaviserne. Men hov, nedturen har taget en pause. Flere aviser har trodset forventningerne om papiravisens død og er den seneste tid vokset. To chefredaktører gav mandag deres bud på fremgangen.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Grønne Aller-regnskaber, tilføjelse til Podimo-top og opgør med techkæmper er blandt strømmene, der formede ugens nyhedslandskab i Mediedanmark. Få et overblik med denne briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs