Fyens i Tinderbox-alliance med Realityportalen
![Foto: CLAUS BJØRN LARSEN/POLFOTO](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7520038.ece/ALTERNATES/schema-16_9/roskilde_orange_scene_publikum_CLAUS%2520BJ%25C3%2598RN%2520LARSEN%2520POLFOTO_edited-1.jpg)
Fynske Medier – primært Fyens.dk - arbejder sammen med realityportalen.dk under Tinderbox-festivalen, der afvikles i Odense 26-28. juni.
Ideen er at opdyrke en kombination af sociale medier og skæve historier med en mere traditionel festival-dækning.
Gerd Maria May, udviklings- og redaktionschef hos Fyens Stiftstidende og Fyens Amts Avis, ser gode muligheder for at kombinere festival-guider og anmeldelser med de mere kække historier fra Tinderbox-festivalen:
”Vi har fra Fynske Mediers side valgt at samarbejde med Realityportalen om dækningen af Tinderbox, fordi vi ser det som en optimal samling af kompetencer. Som fynsk mediehus er vi særligt stærke i viden om, hvad der sker på Fyn, hvem der er interessante at tale med, og hvorfor. Til gengæld kan vi se, at Realityportalen er særligt stærke på hele den mere glitrede side af Tinderbox,” siger hun i en pressemeddelelse.
Hun mener, at realityportalen kan tilføre Fyens.dk et yngre islæt end det, man normalt arbejder med.
Realityportalen blev købt af Egmont først på året og er nu del af herognu.dk's redaktionelle univers.
TV 2 har også indgået et ikke nærmerede defineret samarbejde med Tinderbox-festivalen.
Relaterede artikler
Egmont køber Realityportalen.dk
For abonnenter