Topannoncører driver skifte til digitale annoncer
![Foto: David Goldman/AP Photo/Polfoto](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7554872.ece/ALTERNATES/schema-16_9/cocacola.jpg)
Sidste år havde de ti amerikanske virksomheder med flest muskler på reklamebudgettet læderet oppe af lommen for samlet 15,3 mia. dollars (ca. 107,3 mia. kr.), og dermed går det samlede annoncesalg blandt sværvægterne tilbage med 4,2 pct. i forhold året før, skriver New York Times.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Twitters annonce-indtægter eksploderet
For abonnenter
1H: Dramatisk nedtur for kommercielt tv
For abonnenter