Topannoncører driver skifte til digitale annoncer

De ti største annoncører i USA brugte samlet set 4,2 pct. færre penge på annoncer sidste år, men samlet løfter reklamesalget sig en smule.
Foto: David Goldman/AP Photo/Polfoto
Foto: David Goldman/AP Photo/Polfoto

Sidste år havde de ti amerikanske virksomheder med flest muskler på reklamebudgettet læderet oppe af lommen for samlet 15,3 mia. dollars (ca. 107,3 mia. kr.), og dermed går det samlede annoncesalg blandt sværvægterne tilbage med 4,2 pct. i forhold året før, skriver New York Times.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også