MediaWatch

Jubii lander lavere første år under Nordjyske

Online-mediehuset løfter omsætningen i første år som del af Nordjyske Medier, men resultatet ender en anelse lavere end i turnaround-året 2013.

Jubii nåede forrige år lige akkurat at lave en turn-around, inden selskabet blev opkøbt og taget under Nordjyske Mediers vinger. I 2014-regnskabet bliver årets resultat en anelse lavere, men omsætningen blev øget inden årsskiftet, hvor mediet skruer på indholdsprofilen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs