Jubii lander lavere første år under Nordjyske

Online-mediehuset løfter omsætningen i første år som del af Nordjyske Medier, men resultatet ender en anelse lavere end i turnaround-året 2013.

Jubii nåede forrige år lige akkurat at lave en turn-around, inden selskabet blev opkøbt og taget under Nordjyske Mediers vinger. I 2014-regnskabet bliver årets resultat en anelse lavere, men omsætningen blev øget inden årsskiftet, hvor mediet skruer på indholdsprofilen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også