MediaWatch

Jubii lander lavere første år under Nordjyske

Online-mediehuset løfter omsætningen i første år som del af Nordjyske Medier, men resultatet ender en anelse lavere end i turnaround-året 2013.

Jubii nåede forrige år lige akkurat at lave en turn-around, inden selskabet blev opkøbt og taget under Nordjyske Mediers vinger. I 2014-regnskabet bliver årets resultat en anelse lavere, men omsætningen blev øget inden årsskiftet, hvor mediet skruer på indholdsprofilen.

Driftsresultatet ender på 6,98 mio. kr. mod 7,45 mio. kr. året før, mens resultat før skat siger 7,1 mio. kr. mod 7,41 mio. kr. i 2013, hvilket ledelsesberetningen betegner som værende i tråd med forventningerne til året. Jubii løftede samtidig omsætningen fra 36,4 mio. kr. forrige år til 39,8 mio. kr. i 2014.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Debat: Mediepolitik uden jordforbindelse

Magter folketing og regering at lave en medieaftale, der kan gennemføres, og vil den fungere i virkelighedens mediemarked? Sporene skræmmer. Den seneste medieaftale fra 2018 er et klart eksempel på, hvor galt det kan gå. Men den var desværre ikke en undtagelse. Sådan lyder det fra rådgiver og tidl. generaldirektør i DR Christian S. Nissen i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs