MediaWatch

Jubii vil relancere sig selv som nyhedsmedie

Jubii investerer "et fornuftigt beløb" i at transformere sig selv fra portal til nyhedsmedie med egenproducerede nyheder. Første ansættelse er på plads. "Vi kan se, at der er en forretning i det," siger direktøren.

Efter i en årrække at have hjulpet flere toneangivende danske medier med annoncesalg for mange millioner er Jubii klar til selv at gå ind på nyhedsmarkedet og kapitalisere på deres ekspertise.

Derfor er Jubii, som er ejet af Nordjyske Medier, igang med et ambitiøst projekt, der skal transformere Jubii fra en portal til et nyhedsmedie med egenproducerede nyheder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny rapport om danskernes nyhedsbrug, første skridt mod aftale for DPCMO, startskud på Se og Hør-strategi og et nødopråb fra produktionsbranchen er blandt nogle af ingredienserne, der har sat smag på denne uge i mediebranchen. Få et overblik i ugens briefing.

EU vil kræve strengere kontrol med statslige annoncekroner

I et nyt udspil lægger Europa-Kommissionen nu op til flere krav til gennemsigtighed og fair tildeling, når alt fra regeringer til statsejede virksomheder køber reklameplads hos medierne. Forslaget møder opbakning hos Danske Medier, der dog overordnet ser lovforslaget som dårligt nyt for mediebranchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs