Lyngby: Vi kigger mest på bundlinjen

Bølgen af opkøb som Jubii, JSL og Bazoom løftede Nordjyske Mediers omsætning og det digitales andel i koncernens regnskab. Den fortsatte opkøbsjagt får dog ikke adm. dir. Per Lyngby til at sætte nye omsætningsmål.

[fakta]Den regionale mediesværvægter Nordjyske Medier fik sit hidtil bedste regnskab i 2014, hvor de seneste par års mange opkøb bl.a. sendte omsætningen op på lige knap 852 mio. kr. Strømmen af opkøb vil fortsætte har Nordjyske samtidig slået fast.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også