MediaWatch

Nordjyske har mere stående på indkøbslisten

Overtagelsen af portalen Bazoom sætter ikke punktum for de muligheder Nordjyske Medier ser for at vokse gennem opkøb, siger adm. direktør og ansv. chefredaktør Per Lyngby.

Foto: Carsten Ingemann/Polfoto

Vækststrategien i Nordjyske Medier, hvor organisk vokseværk går hånd i hånd med opkøb, har senest gjort portalen Bazoom til en del af den nordjyske mediekoncern.

Med dermed er der ikke sat punktum for udvidelserne, siger Per Lyngby, adm. direktør og ansv. chefredaktør for Nordjyske Medier.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Overblik: Hovedpunkterne i det nye medieforlig

Der er lørdag landet et nyt medieforlig, som bla. indeholder en mindre procentdel af en ”moderniseret” public service-pulje til lydindhold, et styrket DR, et sænket titelloft og et krav om ordnede arbejdsforhold i medie- og filmbranchen. Opdateret.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs