MediaWatch

Hollandsk ’nyheds-Itunes’ har øje på Skandinavien

Den hollandske medie-startup Blendle, der har New York Times og Axel Springer som investorer, er tæt på 200.000 brugere og melder klar til ekspansion.

Betal per artikel fra aviser og magasiner, som du gider at læse, i stedet for at skulle købe et helt abonnement. Sådan er modellen hos hollandske Blendle, der med deres Itunes-lignende model har vundet international opmærksomhed. Med lige under 200.000 brugere er tjenesten klar til at kigge uden for Hollands grænser, skriver Journalim.co.uk.

På en konference i Bruxelles sagde Blendles chef for international strategi, Thomas Smolders, ifølge mediet, at Skandinavien og ”særligt Sverige kan være et interessant marked” at udvide forretningen mod.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs