MediaWatch

NYT og Axel Springer poster penge i “nyhedernes iTunes”

New York Times og tyske Axel Springer investerer i hollandske Blendle, hvis platform sælger artikler stykvis. Tjenesten skal nu udvides til flere lande.

Mange har tænkt tanken ”hvad nu, hvis man kunne købe artikler enkeltvis i stedet for at købe et helt abonnement”.

Start-up’en Blendle er i Holland lykkedes med netop det, og det får nu New York Times og den tyske mediekæmpe Axel Springer til at finde millionerne frem. Det skriver Blendle-bagmanden Alexander Klöpping i et indlæg på Medium.com.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs