MediaWatch

NYT og Axel Springer poster penge i “nyhedernes iTunes”

New York Times og tyske Axel Springer investerer i hollandske Blendle, hvis platform sælger artikler stykvis. Tjenesten skal nu udvides til flere lande.

Mange har tænkt tanken ”hvad nu, hvis man kunne købe artikler enkeltvis i stedet for at købe et helt abonnement”.

Start-up’en Blendle er i Holland lykkedes med netop det, og det får nu New York Times og den tyske mediekæmpe Axel Springer til at finde millionerne frem. Det skriver Blendle-bagmanden Alexander Klöpping i et indlæg på Medium.com.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs