MediaWatch

Aller Media sluger endnu et norsk marketing-selskab

Aller opkøber den norske søge og social-specialist OMG Media. Omsætningen fra nye forretningsområder i Aller i Norge udgør 25 pct., siger koncernens norske direktør.

Allers norske hovedkvarter.

Søge, sociale medier og customer relations management-huset OMG vil fremover være 60 pct. ejet af Aller Media. Det skriver Kampanje.com.

Dermed kommer Aller Medias investeringer op på at udgøre 25 pct. af Aller Media Norges samlede omsætning, svarende til godt 500 mio. norske kroner (ca. 422 danske kroner).

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"

Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs