MediaWatch

Radio24syv får løftet pegefinger af Radio- og tv-nævnet

Radio- og tv-nævnet kritiserer Radio24syv for at samle satireprogrammerne i ét program om lørdagen, skriver nævnet i udtalelse om Radio24syvs public service-redegørelse for 2013.

Radio- og tv-nævnet kritiserer Radio24syv for at samle satireprogrammerne i ét program om lørdagen. Kravet til satireminutter er opfyldt, men det skal fordeles over lørdag og søndag, skriver nævnet i sin udtalelse om Radio24syvs public service-redegørelse for 2013.

Her oplyser de, at Radio24syv har søgt om dispension på dette punkt. Nævnet understreger, at taleradioen skal søge dispensation til afvigelser fra kravene, inden man selv ændrer i programplanen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs