MediaWatch

Her er medie-lobbyisternes agenda de næste fem år

Pressefrihed, ophavsret og reduceret moms for digitale medier. Læs, hvilke ti punkter, ENPA, den europæiske lobbyorganisation for aviser, har på agendaen de næste fem år her.

Foto: Mie Brinkmann/Polfoto/Arkiv

Den europæiske lobbyorganisation for aviser og nyhedsmedier, European Newspaper Publishers' Association (ENPA), som Danske Medier er en del af, er klar med sine ti topprioriteter for de kommende fem år.

I en folder oplister de europæiske medielobbyister således ti punkter, som de vil kæmpe for at sætte på dagsorden i Bruxelles i perioden 2014-2019.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs