MediaWatch

RFU: Annonceomsætningen i svagt faldt i 1. halvår

Der er næsten status quo på annoncemarkedet, som i første halvår går tilbage med to pct., viser ny Reklameforbrugsundersøgelse. Opdateret med nye, rettede tal.

Annonceomsætningen fra 1. halvår 2013 til 1. halvår 2014 faldt med små to pct. til en omsætning lige på 4,8 mia. kr., viser nyeste 'Reklameforbrugsundersøgelsen' fra Dansk Oplagskontrol.

Der er igen stor forskel på de enkelte mediagrupper, men trenden følger det kendte billede.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Debat: Mediepolitik uden jordforbindelse

Magter folketing og regering at lave en medieaftale, der kan gennemføres, og vil den fungere i virkelighedens mediemarked? Sporene skræmmer. Den seneste medieaftale fra 2018 er et klart eksempel på, hvor galt det kan gå. Men den var desværre ikke en undtagelse. Sådan lyder det fra rådgiver og tidl. generaldirektør i DR Christian S. Nissen i dette debatindlæg.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs