Annoncer: Dagblade har mest ondt i papiret

Annoncemarkedet landede stort set på status quo i 2013, men dagbladene mistede på print for andet år i træk en markant andel af de annoncekroner, der flyder gennem mediebureauerne, viser tal fra Kreativitet og Kommunikation.

Med en samlet omsætning på 4,8 mia. på annoncemarkedet i 2013, var der dømt status quo for året med en lille pil nedad.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også