Danske Medier: DR's digitale oprustning er nyt kampskridt

DR’s plan om at frigøre 55 mio. kr. årligt til digital oprustning og nye initiativer er endnu et skridt i kampen mellem private medier om DR’s rolle på nettet, siger Danske Mediers direktør Ebbe Dal.
Ebbe Dal, direktør Danske Medier.
Ebbe Dal, direktør Danske Medier.
MORTEN BANG JØRGENSEN | LOUISE RESEKE

[fakta] Op til medieforliget arbejdede Danske Medier hårdt på at gøre opmærksom på DR’s rolle på nettet, som man mener har vokset sig for stor.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også