Berlingske klar med endnu en fordelsklub
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5361519.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Berlingske%2520klar.jpg)
Caféer og restauranter skal have mulighed for at lancere et slagtilbud med rabat til kunderne gennem Berlingskes shopping og bylivsunivers Alt Om København. Det skriver Børsen.
Derfor lancerer Berlingske nu servicen AOK Kupon, der skal supplere madanmeldelserne hos AOK.
”Vi tror på, at lige som Sweetdeal og hele "deal-a-day-markedet" er stigende, så vil der være et marked for mere fleksible tilbudskoncepter. Dertil kommer, at AOK har en rigtig interessant målgruppe, som går ofte ud, og som gerne vil betale for oplevelser,” siger Jens B. Arnesen, kommerciel direktør i Berlingske Media, til Børsen.
Han mener ikke, der vil være problemer i forhold til at producere objektiv journalistik, da produktet vil blive solgt adskilt fra det journalistiske indhold.
Relaterede artikler
Berlingske tester lydavis
For abonnenter
"Årets dansker" skal styrke Berlingskes brand
For abonnenter