Berlingske klar med endnu en fordelsklub

Lidtmere.dk og Sweetdeal får følgeskab af endnu en rabatklub, når Berlingske Media lancerer satsningen AOK Kupon.

Caféer og restauranter skal have mulighed for at lancere et slagtilbud med rabat til kunderne gennem Berlingskes shopping og bylivsunivers Alt Om København. Det skriver Børsen.

Derfor lancerer Berlingske nu servicen AOK Kupon, der skal supplere madanmeldelserne hos AOK.

”Vi tror på, at lige som Sweetdeal og hele "deal-a-day-markedet" er stigende, så vil der være et marked for mere fleksible tilbudskoncepter. Dertil kommer, at AOK har en rigtig interessant målgruppe, som går ofte ud, og som gerne vil betale for oplevelser,” siger Jens B. Arnesen, kommerciel direktør i Berlingske Media, til Børsen.

Han mener ikke, der vil være problemer i forhold til at producere objektiv journalistik, da produktet vil blive solgt adskilt fra det journalistiske indhold.

Berlingske tester lydavis

Berlingske og Jobindex i job-alliance

"Årets dansker" skal styrke Berlingskes brand 

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også