Brandindex: Sensommerens image-hop og drop i mediebranchen

Metroxpress’ september-kampagne øgede opmærksomheden og tilfredsheden med gratisavisen, viser ny opgørelse fra mediernes brandindex, som YouGov foretager for MediaWatch.
Metroxpress sendte julemænd, nisser og rensdyr ud i morgentrafikken i september. | Foto: Metroxpress
Metroxpress sendte julemænd, nisser og rensdyr ud i morgentrafikken i september. | Foto: Metroxpress

Julemændskostumer og gave-konkurrrence løftede ikke bare MetroXpress' læsertal, men det kunne også mærkes på læsernes tilfredshed.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også