Mediebureau: Annoncers effekt kan ikke alene ses ud fra "her og nu salg"
Annoncers konkrete effekt kan ikke alene anskues ud fra data og et ”her og nu salg,” eftersom printmedier ikke har samme forudsætninger som digitale medier i forhold til at dokumentere annoncernes effekt. Men det gør ikke mediet ineffektivt, skriver strategidirektør og partner hos mediebureauet Orchestra, Sandra Olsen i et debatindlæg i Markedsføring.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Bureauer: Printmedier bør blive bedre til at vise effekt
For abonnenter
Ændring i ugeavispulje vil redde titler fra lukning i år
For abonnenter
Avisers annoncesalg på print faldt drastisk i 2023
For abonnenter