EB adskiller indholdssalg på print og digitalt for at hæve for lav omsætning

Kommerciel direktør Signe Skarequist er stolt af salget af Ekstra Bladet+. Men det ligger under budget i 2023 og skal styrkes gennem omorganisering af salgsafdeling og nedlæggelse af fem stillinger.
Tværgående salgsafdeling "har ikke fungeret, som vi forventede i forhold til at løfte de ambitioner og mål, vi har for Ekstra Bladet+," siger kommerciel direktør Signe Skarequist. | Foto: Thomas Borberg
Tværgående salgsafdeling "har ikke fungeret, som vi forventede i forhold til at løfte de ambitioner og mål, vi har for Ekstra Bladet+," siger kommerciel direktør Signe Skarequist. | Foto: Thomas Borberg

Det har ikke virket efter hensigten at have en tværgående afdeling for salg af abonnementer på Ekstra Bladets printavis og den digitale satsning Ekstra Bladet+. Derfor har mediets ledelse splittet indholdssalget i to afdelinger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også