Store mediehuse løfter sløret for arbejdet med kunstig intelligens

TV 2 bruger machine learning til fastholdelse af højrisikoabonnenter på TV 2 Play, og Podimo bruger talegenkendelse til at personalisere podcastanbefalinger. Hop med ombord på MediaWatchs overblik over begivenheden Kunstig Intelligens i Medierne anno 2022.
Foto: Jens Nørgaard Larsen
Foto: Jens Nørgaard Larsen

Tekst-til-tale vil snart gøre manuel transskribering overflødig. Avancerede personaliseringsalgoritmer kan øge trafikken på dit site, og så kan computervision bruges til at forstå, hvad reklamevideoer handler om, og hvornår din målgruppe står af.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også