Personalisering skal skabe helt ny brugeroplevelse på Ekstra Bladet

De personaliserede nyheder. Når teknologien til personalisering er færdigudviklet, vil Ekstra Bladet gøre dele af den frit tilgængelig for konkurrenterne, forklarer forsknings- og innovationschef Kasper Lindskow, der ønsker åbenhed i branchen om brugen af kunstig intelligens.
Foto: Jens Dresling
Foto: Jens Dresling

Med teknologistøttemillioner i ryggen har Ekstra Bladet udviklet flere avancerede personaliseringsalgoritmer, og selvom avisen kun er halvvejs i sit arbejde, er forventningerne store.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også