Influencerbureau bliver opkøbt af bureaugruppe

I november flytter bureauet Amaze Commucations, som har specialiseret sig i influencer-marketing, sociale medier og PR, ind i bureaugruppen Brandhouse/Subsero. Det skriver mediet Markedsføring.
Ifølge Stiig Binggeli, adm. direktør i Brandhouse/Subsero, skal opkøbet styrke specialkompetencerne i gruppen inden for sociale medier og brug af influencere som brand-ambassadører.
Med overtagelsen skifter Amaze navn til Brandhouse/Amaze og skal fortsat skal ledes af stifter og hidtidig ejer Maiken Julia Lonka. Alle fem ansatte følger med i opkøbet.
Amaze havde i regnskabsåret 1. oktober 2021 til 30. september 2022 en bruttofortjeneste på 1,8 mio. kr. og et driftsresultat på godt 42.000 kr. Årsresultatet landede på 87.000 kr. efter indfrielsen af et udskudt skatteaktiv. Selskabets første regnskabsår var 2014.