Youtube lancerer nyt værktøj i kampen mod Tiktok

60 sekunder. Så kort er platformens nye format, hvor brugerne kan markedsføre det mest interessante fra deres standard-videoer. De helt korte videoer er særlig kendt fra Tiktok, men nu opruster Youtube for at få større del af shorts-kagen.
Youtube har siden april selv konverteret brugeres videoer til "shorts." | Foto: Silas Stein/AP/Ritzau Scanpix
Youtube har siden april selv konverteret brugeres videoer til "shorts." | Foto: Silas Stein/AP/Ritzau Scanpix

Youtube har lanceret et nyt værktøj, der skal øge deres udbud af helt korte videoer for at forbedre konkurrencevnen mod Tiktok. Det skriver Techcrunch.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også