Helsingør Dagblads nye chefredaktør stiller skarpt på branding og udnyttelse af data

Med Jysk Fynske Mediers opkøb af Helsingør Dagblad i 2020 er der kommet mere fokus på data - og det skal avisen blive endnu bedre til at gøre brug af for at øge abonnementsbasen, siger nyudnævnt chefredaktør Josephine Vedel.
Foto: PR/Jysk Fynske Medier
Foto: PR/Jysk Fynske Medier

I snart ti år har 37-årige Josephine Vedel fulgt udviklingen i Helsingør Dagblad, fra hun begyndte som praktikant i 2013, til hun i sidste uge blev udnævnt som chefredaktør.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også