MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jysk Fynske dataværktøjer, coronaens ekko i regnskaber og et sommerbarometer, der fortsat svinger os igennem de lyse nætter. Kom med på en rundtur i ugens mediebegivenheder.

Foto: CHRESTEN BERGH

Byger og blæst har afløst, hvad der føles som evigheder med tropisk luftfugtighed, og det kan forhåbentligt få rusket op i et Mediedanmark, der stadig virker til at boble rundt i en sommerdøs. Lidt er der dog sket, og du får en overflyvning af ugens små og store begivenheder her.

Vi starter med det nyeste kapitel i vores minitema om datadrevet journalistik, der i denne uge kastede lys over Jysk Fynske Mediers digitale aspirationer. Mediehuset har udviklet egen point-score ud fra flere forskellige data-parametre bl.a. for at måle og fremme produktionen af indhold, der skaber loyalitet og konverteringer.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Bornholms Tidende er sendt ud i spare- og fyringsrunde, DR's dramachef blev afskediget, og Louds nye programdirektør varslede store forandringer for den unge radio. Få overblikket over en travl uge i den danske mediebranche.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs