Bureauer: Efter hårdt tv-kvartal giver prisfald udsolgt annonceplads på TV 2

Reklamepladsen på TV 2 over sommeren er revet væk, og hos Nent og Discovery er der ved at være fyldt op, siger mediebureauer. Den øgede efterspørgsel får dog svært ved at opveje faldet i andet kvartal, lyder det.
Foto: Finn Frandsen/Politiken/Ritzau Scanpix
Foto: Finn Frandsen/Politiken/Ritzau Scanpix

Selvom coronaknuden viser tegn på at løsne sig i samfundet og dermed også bløder annoncesalget op igen, som nu er ved at rette sig for tv-stationerne, var andet kvartal så brutalt for reklamesalget på tv, at det tabte næppe vil kunne indhentes i år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også