TV 2 hapsede seerandele fra konkurrenter i usædvanligt tv-kvartal

En coronakrise, tre lukkede DR-kanaler og omtrent en halvering af Discovery-kanalernes distribution var blandt de faktorer, der satte aftryk på årets første tre tv-måneder. Også sommeren bliver anderledes med uvished om coronakrisens varighed og sportsbegivenheder, der ventes at gøre comeback til sendefladen.
Seerinteressen for at følge udviklingen i coronakrisen – her et pressemøde i Sundhedsstyrelsen i marts – har præget tv-markedet i første kvartal. | Foto: Jens Hartmann Schmidt/Ritzau Scanpix
Seerinteressen for at følge udviklingen i coronakrisen – her et pressemøde i Sundhedsstyrelsen i marts – har præget tv-markedet i første kvartal. | Foto: Jens Hartmann Schmidt/Ritzau Scanpix

TV 2 vandt terræn på tv-markedet i årets første kvartal, som var præget af en række store forandringer. Det viser tv-tal fra Kantar Gallup.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også