Jysk Fynske og Discovery indgår samarbejde

Det regionale mediehus bliver en del af Discoverys annoncesamarbejde. For Jysk Fynske Medier giver det adgang til fodboldindhold, mens Discovery får mere lokal forankring.
Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen
Foto: PR/Jysk Fynske Medier/Mads Hansen

Det seneste år er det lykkedes Discovery Networks at få aftaler i stand med blandt andet Egmont Publishing, Metroxpress og Berlingske om tv-stationens annoncesamarbejde Premium Video Network. Og nu har Discovery landet en ny aftale med et en landets store mediespillere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også