Skrappere datakrav venter danske medier i 2018

EU's persondataforordning træder i kraft på dansk grund om godt et år med historisk høje bødestørrelser. Medievirksomheder er specielt udfordret, mener jurist.
STEN LØCK

[fakta]I maj 2018 ændrer reglerne for håndtering og opbevaring af persondata sig markant, når EU's persondataforordning to år efter vedtagelsen i 2016 rulles ud på dansk lov.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også