Novo trækker annoncering hos omstridt amerikansk medie

Novo Nordisk har valgt at trække dets annoncekroner fra et amerikansk medie, hvis tidligere chef har spillet en markant rolle i den amerikanske valgkamp.
Stephen Bannon, chefstrateg for Donald Trump og tidl. formand for Breitbart News. | Foto: Evan Vucci
Stephen Bannon, chefstrateg for Donald Trump og tidl. formand for Breitbart News. | Foto: Evan Vucci
STEFAN SINGH KAILAY, MEDWATCH

Novo Nordisk træder nu i Legos fodspor og vælger at trække koncernens annoncekroner fra et omdiskuteret medie efter at være blevet gjort opmærksom på sin tilstedeværelse der af en aktivistgruppe.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også